๑۞๑*-._.-*๑۞๑ (DENGAN KALIMAH YANG SAMA PUJI DAN MEMUJA) ๑۞๑*-._.-*๑۞๑

Ahad, 6 November 2011

Jin Jatuh Cinta Pada Manusia

Saya sambung lagi perkongsian tentang mahkluk Allah yg kita panggil 'Jin' nih.. Kali ni tentang jin yg jatuh cinta pada manusia.

Sumber perkongsian adalah daripada ceramah Siri Kursus Perubatan - Kupasan Mengenai Jin 'Ashik (klik untuk download MP3 ceramah) oleh Ustaz Prof. Dr. Jumadi Bin Mustar.

Fakta tentang Jin Asyik
jin asyik secara ringkasnya ialah jin yg jatuh cinta dgn manusia.
antara yg paling bahaya: susah dikeluarkan dan ganas.
biasanya jatuh hati kat org baik
bukan hanya berlaku kpd org bujang, tapi yg dah kawen pun ada yg kena.
mangsa biasanya perempuan, tapi lelaki pun ada yg kena.
kemungkinan jin yg mmg berada di rumah mangsa, jin yg lalu dan ternampak, atau jin yg mmg dihantar utk menyihir mangsa, atau jin yg dihantar utk menyihir mangsa tapi berubah tujuan kerana jatuh cinta.

Antara sebab jin asyik boleh jatuh cinta
bertelanjang wlpn bseorangan dlm rumah
jin ternampak masa berada dlm bilik air
tak baca doa sblm bersama isteri
selalu tidur berseorangan. Contoh org bujang tinggal seorg diri di rumah. (Takde housemate)

Antara tanda2 kehadiran jin asyik
isteri mengamuk tetiba bila tengok perempuan mendekati suami
ada kala jin asyik hanya berada di rumah, mangsa di luar baik, bila di rumah ada saja tak kena.
sering mimpi bersama dgn suami/isteri/org yg tak kenal.
mendengar nafas di tempat tidur, terasa ada seseorang tidur bersama.
badan selalu lesu, sebab selalu didakap jin asyik.
jadi tak suka cakap byk.
mimpi slalu naik pelamin / hamil.
selesa duduk menyendiri.
tarasa alat kelamin disentuh semasa tidur.

Antara kesan gangguan Jin Asyik
boleh sbbkan tak kawen, atau kawen tp anak jadi degil
dipinang tp org tak jadi sbb ada sihir gagal nikah mghodohkan perempuan yg ingin dipinang, buat tak senonoh dpn rombongan etc, atau perempuan nampak peminang mcm org tua, hodoh etc
ada saja halangan bila mangsa merancang utk kawen. Jin asyik cuba gagalkan perkahwinan.

Banyak lagi yg saya tak kongsikan kat sini..kalau nak tau lebih lanjut, download dan dengar MP3 ceramah tu..atau rasa tak cukup gak, contact ustaz Jumadi.

Haa..jgn tanya saya lebih2..saya just kongsikan apa yg ada dlm ceramah tu je. Mungkin ada sesapa mengalami tanda2 atau berpengalaman menghadapi jin asyik, harap dapat kongsikan cerita di sini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan