my big family...photos ni masa ayah dan bonda baru berkahwin.

my big family...photos ni masa ayah dan bonda baru berkahwin.

my big family...

my big family...

my big family...

my big family...

Ahad, 13 November 2011

¤¤º°¨ ¨°º¤øº¤ø„¸¸ø¤º°¨Cerita tentang TV terbesar¤¤º°¨ ¨°º¤øº¤ø„¸¸ø¤º°¨

Jika dahulu Samsung dan LG telah memecahkan buku rekod 2006 dengan TV 102 incinya, kemudian telah dipecahkan pula oleh Pnasonic pada awal 2007 dengan TV plasma 103 incinya. Tidak lama selepas itu pula, pada thun 2007 juga Sharp telah memperkenalkan TV berskrin LCD 108 inci di Internationl Consumer Electric Show (CES).

Banyak betul persaingan dapat kita lihat antara syarikat elektrik Jepun yang terkemuka ini. Tahun ini pula, pada 7 Januari 2008, di CES Las Vegas juga, Pnasonic, anak syarikat Matsushita Electric Industrial Co, telah memperkenalkan TV plasma panel flat 150 inci. Ini adalah rekod terbaru dalam industri televisyen.

Selepas ini, mungkin tidak lama lagi rekod TV terbesar ini akan dipecahkan semula oleh di kalangan syarikat-syarikat elektrik gergasi tersebut. Walau bagaimanapun, adakah anda akan memasang satu TV sebesar itu untuk rumah anda? Jika dibandingkan dengan zaman dahulu, TV besar pada zaman sekarang harganya pun sudah murah. Siapa ada pasang TV 150 inci tersebut beritahu saya ya. Saya boleh buat satu entri khas nanti. :p

Selamat berhibur.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan