my big family...photos ni masa ayah dan bonda baru berkahwin.

my big family...photos ni masa ayah dan bonda baru berkahwin.

my big family...

my big family...

my big family...

my big family...

Ahad, 6 November 2011

Jin asyik Merogol Manusia

Ada yang bertanya saya tentang jin asyik merogol manusia. 'Jin asyik' nie satu nama untuk jenis jin yang kononnya jatuh cinta pada manusia dan merogol manusia. Maaf kalau saya cakap, memang laknatlah kepada jin nie. Saya akan bercerita berdasarkan ilmu dan pengalaman tak seberapa saya nie.

Q& A
Boleh kah jin merogol manusia?
Jawapannya ialah boleh.

Bagaimana?
Jawapannya ada dalam tidur, ada separa sedar dan ada dirogol sewaktu jaga
.
Kalau dirogol / bersetubuh bolehkan manusia atau jin mengandung?
Jawapannya ialah boleh. Jin perempuan boleh mengandung dan melahirkan anak jika merogol manusia lelaki dan manusia perempuan boleh mengandung dan melahirkan anak ( bunian) jika dirogol jin.Bagaimana nak mengatasi masalah nie? Caranya ialah mencari punca dari mana datangnya jin ini.


Sebenarnya cerita dan kisah jin jatuh cinta kpd manusia nie sebenarnya rekaan jin semata-mata dan karut. Mereka jatuh cinta kat manusia? mengarut. Manusia adalah sebaik-baik kejadian ciptaan Allah. Sebenarnya mereka amat iri hati kepada manusia dan disamping itu memang tertarik kepada manusia. Manusia nie amat cantik berbanding kejadian mereka. Bukan setakat perempuan aje kene rogol dengan jin lelaki pun ada jugak

Sebenarnya kepada sesiapa yang menghadapi masalah ini, jangan risau. Anda boleh ajar jin yang merogol anda, isteri anda or awek or tunang anda pun. Ajar melalui belasah dan pukul mereka sampai mati or bunuh sahaja jika mereka enggan meninggalkan mangsa. Nak belasah jin nie bukanlah sukar pun, senang aje kalau tahu cara dan ada ilmu. Kepada sesiapa yang menghadapi masalah serius seperti ini, silalah jumpa ustaz mail sendiri. Dia akan ajar mcm mana nak belasah or pukul jin tak guna nie.

Melalui pengalaman saya, kebanyakkannya manusia dirogol jika ilmu bathil dan jin itu dimana jin itu berasal dari ilmu bathil kepunyaan diri sendiri. Ada sebahagian kecil dirogol jin yang menumpang or menyerang dari luar. Sebagai contoh jika anda mempunyai saka hantu raya, itu adalah kategori kepunyaan sendiri. Kalau jenis kepunyaan sendiri nie, kekuatan jin tersebut keatas anda yang bermasalah lebih kuat berbanding dari jenis serangan or tumpang. Kebanyakkan kes orang dirogol 'jin asyik' nie adalah dari jenis ilmu bathil ambilan. Saka adalah satu contoh ilmu bathil ambilan or warisi.

Cara nak menghapuskan jin asyik memang ada. InsyaAllah. Bagi saya kematian sahaja layak bagi jin yang kurang ajar seperti ini. Kalau manusia senang, kita belasah dan kita penjara. Dalam hal jin nie, cuma ada belasah dan bunuh aje. penjara itu terpulang kepada tingkat ilmu dan kemahiran kita. Penjara or ikat boleh digunakan untuk sementara sahaja sebenarnya.

Saya ada kenal satu pasangan dimana isterinya nie memang dipakai (dirogol) bunian sejak dari muda. Sya telah menawarkan bantuan tetapi nampaknya bunian itu telah menguasi sepenuhnya si isteri ini dan juga suami pasangan ini. mereka menolak dengan berkata cukuplah sekadar bergantung kepada Allah. Jawapan itu sebenarnya datang dari bunian yang menguasinya perempuan. Kita perlu usaha disebabkan Allah memberikan kita nyawa tenaga kuasa dan kepandaian. Allah dah kurniakan kita segalanya, kita perlu usaha dan kemudian kita bertawakal kepadaNya. bergant

Wallahuaklam

Posted by danish at 8:59 PM Email This
BlogThis!
Share to Twitter
Share to Facebook

Labels: jin asyik, jin rogol manusia, saka
4 comments:

AhliFiqir said...

Harap maaf,betulkah boleh mengandung?sedangkan haiwan yg berlainan family pun xle kahwin/mengandung disebabkab perbezaan jumlah kromonsom,apatah lg jin dan manusia yg bebeza jisim.Harap sudi beri penjelasan sedikit
July 18, 2011 3:58 PM
danish said...

Salam,

maaf kerana lambat membalas. Sepanjang pengetahuan saya memang boleh. Untuk menerangkan dari sudut sains dan biologi adalah sukar disebabkan jisim jin ini masih belum dibuktikan melalui mana-mana dalil sains. Buktinya ialah kewujudan makhluk bunian itu sendiri. Bunian adalah makluk berjisim jin tetapi mempunyai rupa paras dan cara hidup seperti manusia biasa.

Manusia boleh mengandung dirogol makhluk jin ini. Dah banyak pesakit yang mengadu diri mereka didatangi oleh lembaga hitam dan dirogol oleh makhluk ini dalam tidur dan ada dikala jaga. Kebanyakkan dari mereka mengandung tetapi kandungan itu hilang secara tiba-tiba.

Kebanyakkan kes pesakit adalah anak dara yang tidak pernah melakukan hubungan kelamin dgn mana-mana manusia. Ada sebilangan kes pula adalah terdiri dari wanita yang telah berkahwin.

Agak sukar nak diterangkan melalui dalil dan bukti2 sains terutama dari segi kromosom, jenis jisim, pensenyawaan antara telur wanita dan sperma jin dan sebagainya.

Sebenarnya ramai yang menjadi mangsa rogol. Ada sebilangan mereka tidak sedar diri mereka dirogol jin disebabkan mereka mengangapnya sebagai mimpi basah semata-mata.Seorang Mangsa said...

Pa yg Ilmu belasah Jin Tu ...saya Naak??semua dah buat baca salamun ala sulaiman Fil alamin....dia takot ...baca byk2...lme2 die xtakot lak.....baca ayat Kursi mmg berkesan pon die rasa panas tapi...lepas baca...die degil masuk JUgak nek fed up....Mengambil air sembayang pon dah buat daah...tapi die macam berusaha masuk dlm Body...walaupun xdpt pon die berusaha jugaak sampai berjaya...Baca Al-Mulk sangat berkesan tetapi dlm beberapa hari je die dtg balik.Cuz kene amalkan ayat itu....tapi ayatnye panjng saya xde masaa sbb byk kerja..saya nak cuba Ilmu belasah die macam nee??sakit hati Tol...saya dah kene Rogol da 3 year dengan benda tuu..kalo xske die..die leh kawal perasaan suka pada die...kalo mlm mula2 rasa ngantuk gile pastu tetiba Terjaga secara tiba2...da fhm da die yg buat...die Nak ajak antaranye Borak didlm hati Atau melayan nafsu die...ada sekali tu saya menyuruh die mengucap Assyadu alah...sejak die mencuba baca....badan saya sakit termasuk hati saya die pon sakit...terus saya stop...oyee jin merogol manusia mana leh mengandung sebab die adalah speses ROH..kalau kite sentuh die tembus...kecuali dapat rasa panas2...kalau manusia boleh sentuh...rasa kulit manusia....saya x ngandung pon
October 19, 2011 5:18 PM
danish said...

salam seorang mangsa,

sebenarnya dah ramai yang ada masalah dirogol jin nie dah berjaya membelasah dan bunuh jin yang merogol nie. Tak susah pun InsyaAllah lepas nie dia akan merasa kesakitan yang dayshat dan kalau tak mati pun, cedera parah dan tak akan menggangu cik lagi.

jin yang ganggu cik tu bukan species roh. Itu kelentong dia aje. Dia dari api, roh dari Nur. lain tu cik. Sebenarnya boleh mengandung jika diizinkan Allah. dah banyak pesakit yang mengandung, tetapi lepas tu kandungan hilang.

saya nasihatkan cik, sila hubungi no yang ada dalam profile saya dan setkan appoitment. Jin yang kurang ajar tu patut diajar. InsyaAllah lepas cik dah ada ilmu, memang tahulah jin tu siapa khalifah dan siapa yang dibawah.

Jika ada masalah or perkara yang agak sulit, silalah e-mail kepada saya.

jin yang mengacau cik tu banyak menipu dan banyak kelentong. Saya berani cakap, kalau cik jumpa aje ustaz mail dan belajar dgn dia, InsyaAllah perkara nie bolehh selesai once and for all.

cik perlu segera membelasah dan bunuh jin yang mengacau puan dgn kadar segera. Sebolehnya datanglah berjumpa ustaz mail, InysaAllah dia boleh bantu.

saya faham gangguan bercakap, berborak dan dirogol tu. Ahli keluarga saya pun ada yang kena. InsyaAllah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan