my big family...photos ni masa ayah dan bonda baru berkahwin.

my big family...photos ni masa ayah dan bonda baru berkahwin.

my big family...

my big family...

my big family...

my big family...

Rabu, 26 Oktober 2011

Berkhayal Itu Tandanya Lelaki

Giler hensem. sape? Aku la, sape lagi kat dalam blog ni, tak kan korang plak kan? Korang iri hati atau sakit hati tak bila aku cakap camtu? Atau teruja. Sila amik tukul besi dan hunus ke perut zizan. Giler per tukul besi nak hunus hunus, ingat pedang samurai ker? ahakz. Aku pasti lelaki buaya darat di luar sane akan sakit hati tahap dewa bagai harimau mau terkam mangsanya juga belasah spiderman yang pakai spender kat luar, tetapi perempuan semestinya seratus peratus teruja punye. ha ha ha! Kenapa aku bangga diri? Sebab aku positif dengan diri sendiri, korang bagaimana? Sebelum tido, bawak lah muhasabah diri terlebih dahulu. Tapi kebanyakan hamba Allah di luar sana tidak pernah bersyukur. Kadang kadang cakap nak cucuk botox la, mcm mcm nak besar mane yang kecik, nak tegang mane yang berkedut.

Dalam kepala aku, cewek bugil, gadis melayu, macam macam ada. Sebentar tadi, sebelum aku menulis artikel ini, singgah rehat jap kat ohartis terbaca plak artikel mengenai Cinta Laura. Sape tak kenal CL? Cewek gedik dari Indonesia, tengah hot masa kini. Bila aku tengok citer dia kat Tv3, pergh! memang cun giler campur cakap nya yang pelat. Sape tak minat dia? Bukan lelaki jika mereka kata tidak. Btol tak? Gadis idaman lelaki masa kini, tetapi ingat lelaki baik utk perempuan baik dan sebaliknya.

Bila cakap pasal khayalan, lelaki lebih expert dalam bab ini tapi bukan lelaki saja. Perlu ingat bila lelaki berkhayal, objek imaginasinya adalah perempuan. Jadi, dalam hal ini sapa yang patut dipersalahkan? Jangan salahkan lelaki jika perempuan sendiri berfantasi di alam realiti ini bagaikan bidadari duniawi. Haha! Setuju? Oh Laura, ku sudah jatuh hati sama kamu. Kapan kita boleh ketemu? Gua rindu bangat sama lu.

Sekarang mungkin tidak, hanya setengah jam lepas ku mahu kamu. Mek Pasir Mas, tunggu aku.

ps: Megan Fox pon ley tahan kalau sape nak bt ulik tido.haa!
pss: Sepatutnya entri ini di publish malam jumaat, orang cakap malam jumaat bez utk berkhayal..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan