my big family...photos ni masa ayah dan bonda baru berkahwin.

my big family...photos ni masa ayah dan bonda baru berkahwin.

my big family...

my big family...

my big family...

my big family...

Rabu, 26 Oktober 2011

17 Sebab Mengapa "Rahsia Senjata Lelaki Terbongkar" Adalah Pilihan Yang Lebih Baik

1 - Rahsia Teknik Memanjang dan Membesarkan Zakar



Ketahui 2 kaedah serta teknik yang boleh memanjangkan zakar anda menjadi 1-3 inci lebih panjang dari keadaan asal serta ianya kekal pada saiz tersebut. Anda boleh menggunakan salah satu daripada teknik ini ataupun kedua-duanya sekali untuk mendapat hasil dan kesan yang lebih cepat.



2 - Rahsia Teknik Penguatan Otot-Otot Zakar



Pelajari teknik penguatan otot-otot zakar yang penting ini kerana ianya dapat mengawal pancutan mani mengikut kawalan kita serta membuatkan mani terpancut dengan daya yang lebih kuat seperti satu tembakan. Ini akan dapat memberi lebih kenikmatan kepada pasangan anda.



3 – Rahsia Komponen Zakar serta Fungsinya



Kenali komponen zakar anda seperti gigi zakar, biji zakar dll serta fungsinya. Ketahui bagaimana fungsi Biji Zakar yang berupaya melambatkan pancutan keluar air mani jika digunakan dengan cara yang sebaiknya ketika berjimak.



4 - Rahsia Zakar Yang Kuat Dan Sentiasa Bertenaga



Ketahui standart umum yang diletakkan mengenai tingkat ketegangan zakar serta kaedah menguji zakar ketika tegang.



5 – Sudut Zakar Mengikut Usia Dan Tahap Kesihatan



Kaedah mengukur sudut zakar iaitu kedudukan zakar ketika menegang serta kaitan yang menunjukkan hubungan tahap kesihatan seksual dan umur biologikal seorang lelaki.



6 – Rahsia Ilmu Nafas Kuatkan Tenaga Batin



Ketahui rahsia ilmu nafas serta cara bernafas yang betul dan kaitannya dengan kesihatan tubuh badan dan ketenangan minda serta membina stamina. Pelajari cara pernafasan dalaman untuk bertahan lama semasa berjimak kerana berjimak memerlukan stamina yang berpanjangan serta ketahanan.



7 - Rahsia Senaman Tenaga Batin berserta Ilustrasi



Pelajari 13 jenis Senaman Harimau serta 10 jenis Senaman Kucing untuk merawat masalah lemah tenaga batin serta memelihara kekuatan dan kesihatan tenaga batin. Ianya juga untuk memastikan prestasi yang sentiasa hebat semasa bersama pasangan di ranjang.



8 - Rahsia Panji Teruna



Amalan Melayu Lama mengenai cara menjaga kesihatan tenaga batin yang elok diamalkan oleh lelaki terutamanya yang mahu berumahtangga. Amalan-amalan seperti mengurut kepala zakar di waktu pagi, menajamkan zakar dengan kaedah senaman, mengesatkan kepala zakar untuk mengurangkan ngilu/sensitiviti zakar, cara meminum air, cara membuang air kecil dan besar, cara mandi, cara makan serta cara tidur malam.



9 - Rahsia Dan Petua Penjagaan Tenaga Batin



14 jenis petua yang secara umum baik untuk diamalkan oleh semua golongan kaum lelaki, samaada yang telah menempuh masalah atau dalam proses merawat mahupun yang belum pernah menempuhi sebarang masalah tenaga batin!



10 – Rahsia Membangkitkan Syahwat Suami



Ketahui bagaimana kaedah supaya isteri berupaya untuk membangkitkan keghairahan suami sebelum berjimak.



11 – Rahsia Petua Yin Yang Dalam Dayungan Senggama



7 bentuk dayungan semasa berjimak untuk menambah variasi serta menambah kenikmatan semasa bersetubuh.



12 – Rahsia Cina Kuno Melambatkan Pancutan Mani



Ketahui perkara-perkara yang mempengaruhi dan menyebabkan pancutan mani awal serta kaedah untuk melambatkan pancutan mani.



13 – Rahsia Ilmu Kemutan Faraj.



Kemutan faraj yang berkesan dapat memberi kenikmatan yang tidak terhingga semasa jimak. Ianya dapat dinikmati bukan sahaja oleh suami tetapi juga oleh isteri. Boleh dikatakan semua wanita tahu apa itu kemutan faraj dan boleh mengemut, namun kemutan yang tidak terlatih mengikut cara yang betul tidak bertenaga dan tidak mempunyai kesan seperti diharapkan. Para isteri perlu mengetahui 2 jenis latihan kemutan iaitu Kemutan Luar dan Kemutan Dalam kerana faedahnya yang amat besar untuk kebahagiaan rumahtangga.



14 – Rahsia Mengenal Ghairah Faraj



Proses perubahan peringkat keghairahan yang patut diketahui bagi membolehkan para suami menjimak isteri tepat pada masanya.



15 – Rahsia Nafsu Jimak Seorang Wanita



Objektif mengetahui 3 tempat nafsu iaitu Nafsu Dalam, Nafsu Luar serta Nafsu Badan supaya dapat dilakukan tindakan yang sesuai untuk satu-satu tempat rangsangan dan mengenal pasti cara mempertingkatkan keghairahan isteri. Seseorang wanita berupaya mencapai beberapa kali inzal/kemuncak seks dalam satu perlakuan jimak sekiranya kaedah ini diketahui serta dikuasai.



16 – Rahsia Makam Yang Lima



Ilmu mengenai Dinding Faraj berguna bagi mengetahui kaedah yang bersistem dan berkesan untuk memuaskan isteri semasa bersetubuh. Ia adalah lebih merupakan strategi untuk mempercepatkan inzal/kemuncak seks isteri. Ianya berupaya untuk mengetahui lokasi Lubuk Nafsu isteri. Seni ini amat penting supaya isteri dapat merasai kenikmatan inzal/kemuncak seks dalam kehidupan senggama mereka.



17 – Rahsia Bahagian Sebelah Kiri Wanita



Masyarakat Melayu dahulu menyatakan bahawa bahagian yang kiri adalah bahagian kelemahan wanita dan mudah dirangsang. Ketahui bahagian serta anggota pada tubuh wanita yang tersembunyi nafsu ghairah untuk dirangsangi supaya mudah meningkatnya ghairah isteri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan