my big family...photos ni masa ayah dan bonda baru berkahwin.

my big family...photos ni masa ayah dan bonda baru berkahwin.

my big family...

my big family...

my big family...

my big family...

Ahad, 6 November 2011

style 2

Dedalu
Ini adalah teknik yang unik dalam Kamasutra di mana pada asalnya, senggama dilakukan secara berdiri. Secara praktiknya, posisi ini agak sukar dilakukan kerana gerakan dayungan adalah terhad, tetapi ia dapat memberi nikmat yang hebat keapda isterio kerana ransangan pada kelentik adalah kuat.

Cara melakukan senggama ini ialah suami melunjurkan kaki kirinya dan melipatkan kaki kanannya seakan mahu bersila. Dengan betis kanannya, suami mengepit paha isteri yang sedang dilunjurkan. Isteri mengepit paha kiri suami dengan betis kanannya.

Variasi berbaring juga boleh dilakukan dan caranya serupa dengan kaedah ketika berdiri. Jika dilakukan secara berdiri maka sebaiknya isteri hampir sama tinggi dengan suami.
Sarang Lebah
Ini pula ialah kaedah senggama di mana suami mendatangi isteri dari celah paha. Isteri akan mengepit pinggang suami dengan dua kakinya seolah-olah bersila, betisnya dibelakang pinggang suami. Gerakan dayungan ialah dengan menggunakan otot peha dan betis. Posisi ini hebat kerana isteri dapat bergerak sama mengikut gerak badan suami dan berdayung.

Keadaan isteri mengepit pinggang suami itu mungkin akan menyukarkan suami untuk berdayung kerana terasa sesuatu yang berat pada pinggangnya. Oleh itu kaki isteri tidak harus mengepit pinggang itu dengan kuat, tetapi hanya sekadar letakkan dan keadaan kaki itu masih bebas digerak-gerakkan. Ini lebih menyenangkan dayungan di lakukan.
Rusa Minum
Isteri menelengkup di atas katil sambil kedua-dua kakinya dijuntaikan ke tepi katil. Suami mendatangi isteri dari arah belakang isteri dan menjima' ke faraj dari arah yang tersebut. Ini adalah cara senggama di mana zakar dapat dimasukkan jauh ke dalam lubang faraj dan suami bebas menusukkan zakar ke Makam Kiri atau Kanan. Tangan juga bebas untuk meransang buah dada isteri. Dayungan boleh dilakukan secara bergilir-gilir antara suami isteri.
Pelukan Satria
Dalam posisi ini pula, isteri dibaringkan di atas katil dengan terlentang dan kedua pehanya dibuka luas. Kedua betisnya dijuntaikan di tepi katil. Sebaiknya katil tempat isteri itu cukup tingginya agar kaki isteri tidak jejak ke lantai dan suami boleh jima' dalam keadaan berdiri. Melalui posisi ini suami bebas menjima' isteri dari arah kanan atau kiri. Tusukan boleh dilakukan ke Makam Kiri, Kanan dan juga Atas. Tangan suami berfungsi untuk memegang badan isteri agar tusukan lebih mudah dan boleh juga memegang buah dada isteri.

Pada zaman sekarang kebanyakan katil adalah rendah, dan katil yang rendah juga boleh digunakan bagi menjayakan posisi ini. Jika ia terlampau rendah, maka boleh diletakkan bantal di bawah punggung isteri di mana tingginya itu cukup bagi menegakkan pehanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan